Balík vám doručíme hned několika různými způsoby - je pouze na vás, který z nich si vyberete.
Objednávky odesíláme každý všední den. Pokud objednáte před 14 hodinou, objednávku odešleme ještě tentýž den a hned následující pracovní den můžete zásilku očekávat.
Pozn. Při platbě převodem čekáme na připsání platby na účet.
V případě, že došlo k jakémukoli problému při doručování objednávky nebo jste nedostali žádnou zprávu od dopravce více než dva dny po předání balíku do přepravy, kontaktujte nás prosím na tel. čísle +420 776 605 477 nebo emailu admin@vlasylevne.cz a připravte si prosím číslo objednávky nebo balíku.
Své zboží si můžete vyzvednout osobně, a to v naší prodejně, na adrese Sibiřská 55, Brno-Řečkovice (zboží je obvykle připraveno již do 30 min od objednávky - v pracovní době). Pracovní doba je Po-Pá, 9:00-18:00. Přes víkendy a svátky není osobní odběr možný. Poštovné a balné v tomto případě neplatíte.
Díky službě GLS obdržíte zásilku standardně již následující pracovní den po expedici objednávky. Dopravce zasílá předem informace s přibližným časem dodání (většinou 9-16h) a také kurýr vás bude krátce před příjezdem kontaktovat. Telefon mějte tedy prosím u sebe a v případě nutnosti lze domluvit také uložení balíku na Parcel Shopu GLS.
Tento způsob dopravy můžeme z hlediska rychlosti a spolehlivosti doporučit.
Typ přepravy | Dobírka | Platba předem |
---|---|---|
GLS kurýr | 155 Kč | 105 Kč |
Velmi spolehlivý, rychlý a moderní způsob přepravy zásilek. Vyberte si jednoduše výdejní místo, který najdete po Česku i Slovensku více než 7000, a běžně již následující pracovní den po expedici si můžete balík vyzvednout.
Velká výhoda Zásilkovny spočívá právě ve výdejnách. Mohou to být běžné prodejny nebo provozovny s různou pracovní dobou (často otevřeno o víkendech i později odpoledne). Ideální jsou tedy v případě, kdy nelze předem určit, na jaké adrese se budete během dne vyskytovat. K vyzvednutí balíku přepravce zasílá kód. Není tedy zapotřebí doklad totožnosti.
Typ přepravy | Dobírka | Platba předem |
---|---|---|
Zásilkovna | 95 Kč | 45 Kč |
Balík si vyzvednete na zvolené poště (dle vyplněného PSČ z dodací adresy Vaší objednávky) kdy se to hodí Vám. Sami si jednoduše vyberete PSČ pošty, na kterou má být balík dodán. Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den odeslání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. Česká pošta doručí vaší zásilku do 1 pracovního dne od potvrzení odeslání vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR, dle toho jaké uvedete PSČ v dodací adrese u Vaší objednávky.
Pro balíček si zajděte až po obdržení výzvy, jinak se může stát, že ještě nebude připraven k vyzvednutí. Dobírku je třeba hradit na poště při vyzvednutí balíku v hotovosti.
Typ přepravy | Dobírka | Platba předem |
---|---|---|
Balíkovna | 129 Kč | 79 Kč |
Výhodou je doručení přímo k Vašim rukám, v případě neúspěšného doručení je balík po dobu 7 dnů uložen na Vaší poště. Během této lhůty je třeba si jej vyzvednout. Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den od expedice zásilky a současně Vás bude přes SMS a e-mail informovat o doručování balíku.
Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní Vás výzvou ve schránce či SMS výzvou na uložení zásilky na ukládací poště, kde si ji následně můžete vyzvenout osobně.
Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženou. Balíček si můžete vyzvednout i pokud by se výzva ze schránky ztratila, stačí předložit na poště občanský či řidičský průkaz.
Typ přepravy | Dobírka | Platba předem |
---|---|---|
Balíkovna na adresu | 165 Kč | 115 Kč |